Probleem met verzamelfacturen? 08/04/19

Probleem met verzamelfacturen?

Dat kan helaas kloppen. Helaas hebben zich bij de aanvraag van een verzamelfactuur problemen voorgedaan. Achter de schermen zijn we hard bezig om dit probleem te verhelpen, tot die tijd hebben we de optie betalen door middel van verzamelfactuur even offline gehaald. Onze excuus voor het ongemak.

Wat is er aan de hand?
Het kan bijvoorbeeld zijn dat je naar een iDeal-scherm wordt doorverwezen of dat je helemaal geen code hebt ontvangen waarmee je collega’s zich kunnen inschrijven voor de workshops.

Ik heb jullie al gemaild, wat nu?
Mocht je al contact met ons hebben opgenomen, dan proberen wij jullie vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. Zodra het probleem is verholpen, stellen we jullie ervan op de hoogte.

Wat als ik toch tickets via verzamelfactuur wil bestellen?
Mocht je meerdere kaartjes willen bestellen, kun je een aanvraag doen door een mail te sturen naar
info@jad.nl . Zodra het probleem is verholpen, krijg je bericht en kun je je inschrijven. Natuurlijk kun
je er ook voor kiezen om losse kaartjes te kopen.